Costum popular austriac


Revin cu aceasta rochita pentru ca la ultimul post n-am stiut ce sa scriu, ei bine acum stiu. O sa va spun povestea din spatele comenzii.
In Timisoara a luat nastere Fabricuta de idei , este un grup de oameni creativi, in cadrul fabricutei am cunoscut-o pe Paula Rusu de la Piece of cake , care face niste tortuuuuri…..o nebunie. Paula desi are 2 baieti apreciaza rochitele mele, asa ca intr-una dintre zile mi-a dat un like (ca in cantecul Corinei).
In acest timp intr-un colt de Bucuresti Elena cauta disperata un costum popular austriac, Elena fiind prietena cu Paula, pe facebook, a vazut like-ul Paulei…a intrat pe pagina mea de FB …si restul este istorie.
Ati urmarit o poveste de succes a Facebook-ului sau de ce sa dati like pe Facebook.
Elena a facut un colaj cu elemente din rochita si poza care a servit drept inspiratie.

Costum popular austriac

Dirndle


Costum popular austriac

DirndleDaria

Lasă un răspuns

