Leapsa cu rezolutii


Fetele de la Fabrix Studio ne-au provocat la o leapsa pe rezolutii. N-am fost foarte lamurita la inceput…ce vreti, a trecut ceva vreme de cand n-am mai jucat leapsa si am uitat cum se joaca, ca sa nu mai vorbim ca la noi se numea matza🙂.
Da’ sa nu va plictisesc, ca cine stie ce mai credeti…c-oi fi batrana si senila…sunt batrana si se numeste creativitate🙂.

Fabrix studio

Deeeeci 2013…let’s do this:
– mi s-a tot reprosat in 2012 ca sunt discriminatorie, (cum ziceai Elena? Puh-lease) ca cica nu cos decat pentru fetite…pai rezolutia asta am rezolvat-o, am cusut si pentru baieti. Nu numai ca am cusut pentru baieti, dar am deschis toate raioanele: fetite, mamici, baieti, tatici. Cica face bine la moral sa iti pui rezolutii pe care deja le-ai atins;
– sa cos rochii si pentru femei…in progress, imi tremura acul la masina….acuma nu chiar una pe luna, ca mie mi-e mult, da’ macar una🙂;
– sa cos niste pantaloni pentru copii, pentru femei…la anu’, ca raman fara rezolutii;
– sa cos cele ‘shpemii de modele de rochite pe care le tot adun in folderul “inspiration”. Ba nu, sa cos macar 12 din ele – una pe luna; parca am citit undeva ceva asemanator…hmmm.
– sa-mi cos doua rochii pentru doua nunti pe care le astept de am imbatranit, una cocktail dress si alta de seara;
– mi-as schimba si eu masina;
– as mai avea o rezolutie….da’ aia-i secreta.

Deeeeci ne vedem si pe 31 decembrie 2013 sa dau cu subsemnatul, Toma Caragiu style :”Elefantu-a avut de dat, un raport cum a lucrat, câte alune avea în plan, câte a cules pe an, fildeş cât a folosit, cât a economisit… însă tot ce-a raportat era binişor… binişor… umflat. Umflat nu cu pompa, ci cu… cu..trompa”
Hai luati de dati si in spate sa ajunga la toata lumea🙂.
Leapsa…cine o preia de aici🙂

3 thoughts on “Leapsa cu rezolutii

  1. Pingback: Leapșa cu rezoluții « Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

