Marie Antoinette


Comanda a sunat ceva de genul : ‘O rochita de ocazie albastra, deoarece fetita are ochi albastri’. Am gasit albastru dar pe langa albastru am gasit si satenul acesta, nici nu stiu exact ce culoare sa spun ca este. In momentul in care am asamblat rochita, am zburat cu gandul la unul dintre filmele mele preferate: Marie Antoinette in viziunea Sofiei Coppola . Ce credeti, micuta beneficiara a rochitei o sa fie o Marie Antoinette?

Rochita saten

Marie Antoinette

Lasă un răspuns

