Scufita Rosie


Cand avea Stefan cativa anisori, i-am cumparat si eu carti de povesti, cu povestile copilariei mele. Am ajuns la Scufita Rosie, cand ce sa vezi lupul cel fioros era….era…. agent de vanzari (puteau alege alta profesie, nu precizez sa nu fac atingere nimanui).

Ei bine, long story short.. .am avut sansa sa fiu designerul personal al Scufitei Rosii, pentru serbarea de anul acesta.

Scufita Rosie

Scufita Rosie

Scufita Rosie
Scufita Rosie

Scufita Rosie
Scufita Rosie

Lasă un răspuns

