Happy Hippo


Happy Hippo….avand in vedere ca masina mi-e inzapezita cu bateria invinsa de atata frig, m-am gandit sa aduc un pic de vara in sufletele noastre.
Genul acesta de rochita usoara de vara se numeste peasant.
Pentru doritori/oare as putea face si o cordeluta cu un trandafir confectionat din accelasi material ca si rochita.

Material: bumbac 100%
Marime: da mai stiu eu …de aceea va dau masurile. Se poate face pe comanda pe orice marime.
Dimensiuni: talie aprox 70cm, lungime 58cm, maneca 12cm.
Disponibila.
Pret: 60 lei

Happy Hipo

Happy Hippo

2 thoughts on “Happy Hippo

    • Muuuuultumesc. Siti ce-i trist ca materialele nu le-am luat din Romania :(((. Am si pe rosu, azi ii fac poza la material si il pun.

Lasă un răspuns

