Rochita pentru Craciun Hello Kitty


Vedeti ca nu stau ….busy bee…..am gasit anul trecut bordura aceea (anul trecut cand cautam de nebuna catifea) care mie mi s-a parut interesanta, sunt niste „floricele” brodate pe un suport de plastic (sa-i spun asa , ca nu-mi vine alt termen) pe care n-am stiut sa le folosesc pana acum. Mie imi plac sper ca si voua.

Am pus o brosa cu Hello Kitty (Pretul ei este 15 lei)

Marime: da mai stiu eu …de aceea va dau masurile.
Dimensiuni: talie 50cm, lungime totala 42 cm.
Disponibila.
Pret: 60 lei.

Lasă un răspuns

