Rochite de Craciun


Dupa drama de anul trecut in legatura cu rochitele de Craciun, anul acesta am abordat problema dintr-un alt unghi si creeeeed, ca am scos-o la capat. Asa ca as ruga mamicile, bunicile, matusile, surorile si alte feluri de „-le” care au vreo mica domnisoara prin preajma, pentru care cauta o rochita de Craciun (de preferat o rochita de-a mea :)) sa imi trimita un semn (sub forma de mail, sau pur si simplu sa „votati” postul acesta). Nu obliga la nimic acest lucru, ma ajuta pe mine sa imi fac o idee asupra interesului dumneavoastra in acest domeniu. Asta m-ar scuti de drama de Craciun de acum doi ani, cand numarul comenzilor a fost peste asteptarile si puterile mele.
Incerc saptamana aceasta sa postez primul model de rochita.

2 thoughts on “Rochite de Craciun

Lasă un răspuns

