Not The Black Swan


Hmmm… un tricou alb… de cand te caut…
Se apune ca pe artisti cel mai bine ii inspira ceea ce traiesc. Me, myself and my love… …am vazut zilele trecute Black Swan filmul mult mediatizat (poate prea mult), cu Natalie Portman, de unde si ideea reprezentata pe tricou.
Hmmm… deci… daca mi-am exprimat artistic experientele… ma pot numi artist? Pe principiul: macani ca o rata, mergi ca o rata, esti o rata.
A.S.T. daca citesti aceste randuri, exprima-te.
Va spun au ce spus :”Ca nu”. Ooo..stiam eu ca e mai greu decat atat.

One thought on “Not The Black Swan

  1. La citirea acestor profunde rânduri, nu poci decât rosti un suav „mac mac”. LATER EDIT😀 (pentru lumea care nu a priceput că glumeam).
    Am observat că în România și în Europa în general există această concepție restrictivă, cum că pentru a fi artist este nevoie de un talent special, nativ. Este foarte păgubos să gândim așa. În opinia mea, confirmată prin imersiunea în arta americană, este că oricine care prin activitatea sa aduce în lume mai multă frumusețe și armonie este artist. E nevoie doar de pasiune și exercițiu. Desenul este o aptitudine care se dobândește exact ca și scrisul, prin exercițiu, iar gusturile se pot cultiva. Dacă te simți artist, ești artist.

Lasă un răspuns

