Tricouri Thea



O imagine face cat toate cuvintele din lume si eu am doua ;D.
PS: trebuia sa mai spun ca tricourile le-am pictat eu? Bine, bine, hai ca spun toata povestea : sambata trecuta am fost cu minunatii nostrii prieteni in minunatul Szeged, am fost in asa numitul lor „Mall” dar care are minunatul meu H&M unde am gasit minunatele panze (cele doua tricouri). Am fost ca Picasso in fata a doua panze ce asteapta penelul meu, ati vrut povestea toata here it was.
Se pare ca nici cele doua imagini care fac cat de doua ori toate cuvintele din lume nu m-au putut face sa tac.

One thought on “Tricouri Thea

  1. Buna!
    Faceti hainute pe buna dreptate minunate, felicitari! Intrebarea mea este daca faceti si body-uri pt. balet? Am vazut ca aveti tutu pt. balet si as vrea sa cumpar, dar ma intereseaza si un body pt. 5 ani, 116 cm, cam cat ar costa si cat dureaza sa-l faceti.
    Multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

