Eu pe urmele marelui Walt


Fiecare om are o pasiune, pe care daca si-o exercita, se pierde pe sine, se rupe cu totul de tot ce-l inconjoara, mintea este cu totul golita de orice altceva si ramana doar acel foc. Pentru unii este meditatia (phha… am incercat chestia asta in facultate era sa-l bat pe cel care incerca sa-mi explice cum se face) pentru mine este pictura, nu sunt un mare talent nedescoperit dar imi place. Am reusit sa le combin, cele doua mari pasiuni ale mele, nu stiu daca imi iese dar va las pe voi sa judecati.

Lasă un răspuns

