Sa vrei sa faci ceva in Romania….


Acest post este pentru toti acei dintre voi interesati de rochitele de Craciun.

Catifeaua era singurul material pe care il cumparam din Romania, pentru ca: era de calitate, era prea voluminoasa sa o aduc de la prea mare departare si ca si celelate materiale era la acelasi pret ca „peste vama”.
Dupa cum vedeti vorbesc depre catifea la trecut, pentru ca nu mai este, doar era….
Caut catifea rosie din luna august, am zis ca poate ca e prea devreme si nu are cautare vara, dar mai este o luna pana la Craciun.
Nu doar faptul ca nu gasesc ma innebuneste, ci atitudine furnizorilor: „Hmmm catifea….(de parca nu ar stii ce vreau) ce catifea? rosie…..hmmm in nici un caz, poate neagra….sau daca e rosie va fi raiata”. Fiind colerica nu vreti sa stiti cum stateam eu cuminte ascultand-o pe minunata vanzatoare cum savureaza momentul meu de frustare.
Asa ca din pacate frustarea mea devine frustarea noastra.
Eu

Lasă un răspuns

