Craciunita 2


Rohita „Craciunita” din catifea rosie cu bordura de puf.

5 thoughts on “Craciunita 2

  1. Ce rochite frumoase? Cat costa aceasta rochita de Craciun? E pentru o fetita de un an si jumatate, adica de o inaltime de pana in 86 cm. Multumesc pentru raspuns!

    Simona

    • Pretul rochitelor ar fi la 60 de lei, problema este ca nu mai gasesc catifea rosie, in momentul in care gasesc daca imi faceti o comanda ferma eu va pun pe „lista”. Imi trimiteti o adresa de mail si putem discuta masuri si altele legate de rochita.

      Anca

    • Imi pare rau dar nu gasesc catifea, stiu este cel mai stupid raspuns le care v-ati fi putut gandi dara acesta este adevarul.
      Va multumesc pentru intelegere,
      Anca

  2. Bună seara. Am văzut că răspunsurile erau din 2010. Cumva mai e de actualitate răspunsul dat doamnei de mai sus? Aș dori și eu o rochiță pt o fetiță de un an și jumătate. Ionela

Lasă un răspuns

